lördag, juni 07, 2008

Sista sommardan?

Valde att åka iväg och sola och bada idag. Det var riktigt skönt! Fram till att det började blåsa. Då åkte vi hem till farföräldrarna, som bor nära den sjön, fikade, pratade och fortsatte sola ^_^ Kanske blir det sista chansen för mig att sola innan jag åker till Filippinerna :S Så jag passar på medan jag kan. Åker in på onsdag och gör alla de där ärendena jag skulle göra. Måste nog göra en del på lunchen på måndag, de får väl lov att klara sig utan mig en stund. Ska främst lämna in lite bilder för framkallning på Expert tänkte jag.

Frågade farmor och hennes syster om de hade några tips på vad jag ska ha på mig när jag träffar Michaels föräldrar, och de kom med några förslag på en del av mina klänningar som jag har. Jag ska titta lite på vad jag ska ha med för kläder under den kommande veckan, så får vi se vad som händer.

Inga kommentarer: