fredag, juni 06, 2008

"Helg"

Var ska jag börja? Det har varit en hektisk vecka. Det har hänt mycket. Janne och Sarah åkte till Rhodos i onsdags. Jag och Dellis saknar er nåt otroligt!

Har redan börjat dagen "på riktigt". Var på morgonpromenad med hunden. Tvättade en maskin innan och en håller på nu. Pratade med Michael en stund, ska ringa igen klockan elva, han skulle kolla upp några saker med lägenheten, bland annat om det finns grejer så att man kan laga mat (kastruller, stekpannor, osv.) och om jag kan betala hyran med kort eller om jag måste ta med kontanter till det. 1500 spänn är ju ingen stor summa att ta med extra, men sammanlagt med det andra kommer det ju ändå bli en stor summa! Ska ringa igen klockan 11. Klockan 12 (18 där) skulle han spela basket. Jag känner mig hemskt skyldig eftersom jag inte tränar! :p Borde, den där magen vill inte riktigt ge med sig!

Ska strax gå och duscha. Och sedan välja ut lite kläder som jag ska stryka idag, om jag hinner. Ska ju springa och hämta kamera, handla några grejer på ICA och hämta Jenny. När nu hon dyker upp, fick inget svar från henne igår. Borde städa och dammsuga lite också isåfall... :S

Inga kommentarer: