fredag, juni 13, 2008

Studenten! (inte min egen...)

Upp tidigt idag. Stackars Janne försov sig en halvtimme, jag väckte honom. Han var jättestressad och stressade upp mig! Men nu är han och Sarah på plats i Linköping :) Ska själv in igen (skjutsade dem förut) för att se när de springer ut. Efteråt ska vi till Ming Palace, men innan dess ska jag springa runt på stan, bland annat hämta ut studenttårtor! Men INNAN dess ska jag se dem på traktorflaket (eller vad det nu är ni har), så vi får se hur stressad jag själv kommer vara då... :S

Jag tog studenten för 2 år sen. Tyckte det inte var nåt speciellt egentligen. En extra skrikig dag som gick i vitt och jag fick presenter. Typ. Men det var väl för att jag var nykter :p Och det var inte speciellt sorgligt att ta farväl av klassen ändå, har ju kontakt med de flesta och har även träffat de flesta sen dess. Gillade min klass :)

Men nu är det dags för mig att fixa mig! Min familj stack precis iväg på Philips avslutning. Vi ska åka så snart som möjligt, så vi kan få bra parkeringsplatser. Kanske kan jag i så fall göra några av mina egna ärenden då, istället för när jag ska jaga tårtor?

Inga kommentarer: