söndag, juni 01, 2008

Inte långt kvar nu!

Om två veckor åker jag! Och vi har ännu inte fixat boende :S

Mina (väldigt överbeskyddande) föräldrar vill som vanligt ha all information om flyget och hotellet osv, och pappa undrade om jag hade gett dem allt. "Inte boendet" sa jag då, "vi har inte bestämt var vi ska bo än". "Vaddå 'vi'?" undrade min mamma. "Är ni ett par? Ska han bo med dig?" Öh... Lilla mamma, väx upp nån gång. Jag är inte så oskyldig som du tror. "Jaa, varför inte?" sa jag. Nåt sånt. Konstig konversation. Mamma fick en konstig min. Jag tror hon fick en massa syner eller så kollapsade hela hennes bild av mig. Det var väl den katolska uppväxten som protesterade inom henne, eller nåt.

Det är väl ganska självklart att om jag åker dit i 3,5 veckor så vill ju inte jag bo själv! Då vill jag ju bo med honom :)

Inga kommentarer: