söndag, juni 01, 2008

Ansiktsmask

Den ska av om några minuter. Den börjar kännas lite obehaglig... Lite halvläskigt att titta sig själv i spegeln :p Köpte ett gäng ansiktsmasker för ett bra tag sen, de har legat och skräpat sen dess i princip, tror jag använt en eller två. Har typ tre kvar. Så ja tänkte att de kan ja ju använda nu, innan jag reser, så jag är fin och allt till jag kommer dit ^_^

Tog fram resväskorna idag. Stoppade i necessärerna i den stora. Nästan en fjärdedel försvann med en gång :S Tur att det är förbrukningsvaror, räknar inte med att ha med den volymen hem. Lämnar nog kvar en del om det skulle bli så... Mamma ville jag skulle ta med gamla kläder till släktingarna också, så det kommer nog ta upp en halv väska. Och så ska jag ha presenter med mig. Var ska mina kläder få plats? *cry*

Inga kommentarer: