fredag, juni 06, 2008

Varm dag!

Jenny kom idag, vi solade och pratade bland annat :) Det var så varmt! Och så har jag hämtat
min kamera, ska testa den lite sen! Men jag sån beslutsångest inför imorrn. Min familj tänkte tydligen åka och bada imorrn... Och jag hade ju tänkt utföra ärenden då... Bland annat lämna in foton för framkallning, som jag tänkt ta med till Filippinerna. Men jag har faktiskt fått en liten crazy idé. Jag kan ta med bilderna dit på USB eller SD-kort och framkalla där! :O Det borde väl gå? Eller? Hade ju velat ta med lite bilder när vi åkte upp till hans föräldrar... Aja, vi får se. Kanske kan jag åka in en snabbis till när de öppnar, lämna in bilder, och sen åka hem igen och åka och bada? :D Vet inte... när det är så här varmt känner jag inte heller direkt för att springa på stan... Aja, det löser sig. Världen går inte under Rosemarie!!!

Inga kommentarer: