tisdag, juni 10, 2008

Mina lår!

De gör hemskt ont. Ska förhoppningsvis lyckas sova bort smärtan. Tillbringat hela dagen på jobbet igen. Ståendes, i princip. Imorgon ska jag springa massa ärenden på stan! Bland annat köpa typ flera kilo choklad i Gamla Linköping... hoppas de tar kort :S Shit, vad gör jag om jag har för tunga väskor på vägen dit, liksom?! :S Jag kommer vara helt slut. Funderar på att ta chokladen först, faktiskt. Det skulle inte bli så varmt imorrn, så det gör nog inget om jag bär runt på det på stan imorrn... eller? Blir inte roligt att avbryta mina ärenden på stan, åka till Gamla Linköping, och sen tillbaka till stan. Så onödigt. Så om ni ser nån med ryggsäck, två tygkassar och säkerligen fler kassar utöver det – så är det jag! XD

Imorrn kommer Janne och Sarah hem! Ska bli så kul. Jag och Dellis och Kevi har verkligen haft roligt den här senaste veckan alltså. Fick bästa komplimangen av Dellis, tror det var förra veckan: "När jag pratar med dig, är det som att prata med en annan invandrare!" ^_^ Jag visste det!!! :p

Inga kommentarer: