onsdag, augusti 20, 2008

Ändrade planer

Ala smsade mig (mitt i natten) att hon var tvungen att ändra till torsdag. Jag anade faktiskt det när hon inte hörde av sig, men det gör mig inget, ska bara bli så kul att träffa henne igen! Sen hon flyttade tillbaka till Polen 2004 har jag sett henne två gånger, och imorgon blir den tredje :)

Men det var nog tur också, jag har förskräckligt ont i ryggen! Ska gå ut och gå en sväng för att se om det blir bättre. Kan tyvärr inte ta hunden med mig, för om det kommer en annan hund har jag inte kraft nog att hålla tillbaka honom. Jag har till och med svårt att lasta i diskmaskinen :S Tummen ner för icke-ergonomiska arbetsställningar på jobbet.

Och sen måste jag verkligen få iväg lite jobbansökningar. Just nu har jag inte ens pengar för att köpa kursböcker. Elaka räkningar.

Inga kommentarer: