onsdag, augusti 13, 2008

Mysteriet med Rose

OK, så igår mådde jag inte så bra. Började helt okej, åkte in till Linköping, men kände med tiden hur jag blev tröttare och tröttare. Jag orkade inte konversera med någon en längre stund, orkade inte "faddra", och vid kvart i sex (för då tittade jag på klockan) var jag helt slut. Och jag var i Ryd. Jag hade kunnat lägga mig ner på golvet och sova till morgonen därpå. Och kvällen blev inte bättre. Insett att jag känner mig tom. Och vilsen. Igår var inte en munter dag. Inte alls.

Idag har varit bättre, pratat med migrationsverket och fått svar på mina frågor. Stannade kvar på plats 32 och var framme efter typ 5 minuter, så det var inte så illa trots allt. Lagade lunch åt mig och yngsta lillbrorsan, och gick sen ut med hunden i solen :) Det var riktigt trevligt, det ska jag upprepa ikväll!

Inga kommentarer: