lördag, augusti 02, 2008

Idag orkar jag inte tänka ut nån titel

OK, det kommer inte bli megadyrt. Men jag har fortfarande ingen efterrätt... :S It will come to me later. Just nu ska jag nog bara ta det lite lugnt. Har lite svårt att andas emellanåt, och det känns som om jag ska få feber. Tog en ipren för en liten stund sen. Om en halvtimme ska jag se om jag kan få tag på Michael och tala honom ur hans knäppa lilla idé om att han också ska spara till bröllopet (för med hans lön kommer jag hinna innan han hunnit få ihop någon summa som skulle kunna användas till det bröllop han vill ha... :S). Det är ju visserligen väldigt sött av honom att han också vill bidra, men snälla lilla... ibland får man helt enkelt tänka realistiskt. Jag vet ju hur hans ekonomiska situation ser ut, vad han har att dras med där borta, och om jag får säga mitt så kommer bröllopet i så fall aldrig kunna bli av om han ska spara till det också. Det beror ju visserligen på hur stor del av kostnaden han vill bidra med, men jag vet hans inkomster och jag vet hans utgifter. And it's not gonna work. Period.

Inga kommentarer: