lördag, augusti 09, 2008

Måste jag lägga mig nu?

Kom hem från fadderutbildningen. Hann knappt ta av mig skorna (som jag bestämt mig för att aldrig ha på mig igen, utläggning om det kommer nedan) förrän det bar iväg till Linköping igen. För att kolla på bio! Den senaste mumiefilmen. Jet Li :) Alltså, hade de haft ordentliga manusförfattare hade den inte varit så B. Då hade den varit riktigt bra. Kom hem igen, gick upp till mitt rum och blir förbannad för att man får aldrig ha sina grejer ifred. Morr.

Så, till skorna. Jag har alltid tyckte det varit nåt konstigt över de där skorna. Som med de flesta andra skor. Men jag har aldrig haft problem med mina filippinska skor. Vi talar givetvis högklackat här, men när jag tänker efter gäller det även andra skor. Svenska skor suger. Det är alltid något. Och så betalar man flera hundra spänn för dem. För skor som suger. Men så åker man till Filippinerna. Köper skor för typ 50-100 (möjligen upp till 150) spänn paret. Och blir kär. Moda Marikina är mitt favoritmärke :) Och Natasha ^_^ Jag ska gå en där j***a butikschefsutbildningen i Borås, importera kläder och skor från filippinska företag till Sverige och sälja här.

OBS! Vill bara slå ett slag för mina Nike Air skor. De är också underbara. Men de är å andra sidan inte svenska de heller... No more Swedish shoes for me. Möjligen vinterskor då, jag har inga (hela) :S

Inga kommentarer: