måndag, augusti 25, 2008

Mina obruna ögon

Oj, jag har visst varit frånvarande hela helgen. Skriver lite om det sen. Men jag kan bara säga snabbt att i lördags var jag i Norrköping med föräldrarna på den där Augusti-saken. Då upptäckte pappa att mina ögon håller på att tappa färgen. Aldrig nånsin har jag uppskattat mina bruna ögon så mycket som nu – jag vill ha kvar mina bruna ögon!!! Hur kan det hända, liksom? Om man tänker på mitt hår så har ju det blivit ljusare också med åren. När jag var yngre var det nästan så mörkt att det var svart. Kanske gör jag en anti-Philip. Han föddes blond och blåögd men blev den som har mörkast brunt hår och har mörka bruna ögon. Och jag kanske blir blond och blå/grönögd :'(

Idag har jag fått lön, så jag har som tur är råd att köpa kursbok :) Och sen kommer mina CSN-pengar imorrn, så jag tror att jag har råd att betala både hyra (för 2 månader :S), köpa busskort och skicka pengar till Michael. Bröllop å andra sidan ser väldigt långt bort ut.

Inga kommentarer: