torsdag, augusti 21, 2008

En polsk dag

Träffade Ala idag. Men till min förvåning blev det inte bara hon, utan hennes pojkvän och Kasia också! (För er som inte vet gick vi i gymnasiet ihop, ett år mer Ala och tre år med Kasia.) Vi fikade och pratade på The Espresso House i 3,5 timmar! Det var så kul. Och nu har jag en till som vill vara med på bröllopet i Filippinerna: Ala! :D Så kul om jag faktiskt kan ha lite vänner med också! ^_^ Nån mer som ha lust att medverka i ett bröllop i ett tropiskt land om ett eller två år? So far har vi Sarah, min lillebrors flickvän :) Stackars lilla Kasia, hon fick tydligen veta av Sam igår att jag är förlovad och ska gifta mig ^_^ Och så var det nåt annat som chockade henne idag, jag minns inte... Anyway, it was so much fun! Synd att Ala åker idag, annars hade vi kunnat göra det igen :)

Inga kommentarer: