torsdag, januari 22, 2009

Tada!

Jag är faktiskt lite uppåt idag. Pappa är hemma från en konferens i Teneriffa som han varit på sen i söndags. (Teneriffa, liksom! Med sol, värme och bad – om man har tid... och GOD MAT!) Caesar blev ju som galen, för han har väntat varje dag på att pappa ska komma hem. Varje gång han hört en bil utanför så har han trott att det var pappa, så han satte sig vid dörren och gnällde.

På tal om att komma hem (och Caesars lyckorus), så är Janne snart hemma! Pappa och Philip är och hämtar honom på stationen nu, så när de kommer hem kommer Caesar bli alldeles superglad igen! Han såg så rolig ut förut, jag svär – han LOG! ^_^

Så vi ska umgås lite är det tänkt, saknar min lilla lillebror. Även om jag har två och de kan vara en pina ibland :p men så är det väl med syskon?

Planer för resten av veckan? Jag ska plugga, umgås med familjen och på söndag jobbar jag. Och jag ska försöka få tag på Michael också, det är ett tag sen vi pratade...

Inga kommentarer: