lördag, januari 17, 2009

Eskilstuna!

Har varit och hälsat på Janne och Sarah i Eskilstuna idag. Vi gick till Tuna Park, som är som ett litet shoppingcenter. Men blev faktiskt besviken över att alla affärerna var så små! o_O Aja, jag hittade ett par jeans på Cubus – har faktiskt köpt exakt likadana förut, men då lämnade jag tillbaka dem, trodde inte jag behövde dem, men jeansen jag har nu börjar bli lite slitna på insidan av låren... :( Köpte även lite underkläder på H&M med presentkortet jag fick av Janne i julklapp! Så nu blir jag fin :) Synd att Michael inte är här! ;)

På tal om Michael så har han och jag bestämt att vi ska prata imorrn – om det nu är så att han lyckas få täckning i Borbon, han brukar inte ha det... Försöka går i alla fall. Åtminstone ett tag, sen måste jag till jobbet! Så dumt det här med bussar, jag kommer in nästan två timmar för tidigt – men då har jag tid att lämna in mina skor för omklackning (har ju inte hunnit innan) och se om jag kan hitta några nya skor på rean. dna har haft fina grejer i skyltfönstret, till exempel! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

visst är det synd att han inte är här;)
oh, by the way, när du har tid skulle du kunna skicka mig ditt cv? Skulle vara snällt:)
kram