måndag, januari 19, 2009

Bad first day

Mja, inte SÅ bad kanske, men inget av det jag skulle göra när jag kom hem har blivit gjort. Det är ju en massa annat som man SJÄLV inte planerat att göra, men som andra tycker man ska göra, som måste göras. Och så blir det bråk. Och sen... ja. Sen började jag må dåligt igen.

Vi var på stan förresten, Jenny och jag. Var inne och provade och hade oss i en massa butiker. Ingen köpte något! :O Fast, jag kanske ska tillbaka till dna i veckan, ska tänka lite. Tydligen kan de lämna in ett par stövlar till skomakaren om skaftet är för smalt – helt utan kostnad! :D Det lät väldigt bra. Men ska som sagt tänka lite. Och sen var vi inne på JC – och hittade ett par jättesköna jeans! De satt SÅ mycket bättre än de på Cubus. Så jag kanske lämnar tillbaka dem (igen) och köper jeansen på JC istället – även om de var 300 spänn dyrare. Men, jag ska tänka lite på den fronten också ;p Ni ser, jag TÄNKER faktiskt! Ibland. ^_^

Och, hur tyckte jag att det gick på första föreläsningen idag? Ganska bra, tror jag. Men det var typ repetition från tidigare än så länge, men sen blir det nog andra bullar! Gissar jag i alla fall.

Inga kommentarer: