onsdag, januari 14, 2009

Lite kaotisk eftermiddag

Idag har varit en rätt bra dag. Jag gick på yoga med Jenny, Tünde och hennes pojkvän, och sen gick jag och lämnade blod. Vilket tog mycket längre tid än jag trott – en och en halv timme! o_O Men jag tänkte ju givetvis inte på att jag gick den tiden som alla andra också går, nämligen när alla slutat jobba. Och sen var jag dessutom tvungen att göra lite andra saker när jag var där, bland annat skriva på lite nya papper eftersom jag inte varit där sen jag registrerade mig. Btw, jag har blodtyp 0+! Ifall ni ville veta ;p Men jag var ju där ända till sju, så jag hann inte lämna in mina skor för omklackning... Får se om jag hinner imorrn, tänkte jag skulle ta sista Gardasilsprutan då. I värsta fall får jag lämna in dem på fredag!

Inga kommentarer: