onsdag, januari 28, 2009

Sned och stel

Hm, har Markus smittat mig? Är så stel i rygg och nacke. Lina sa att jag är alldeles sned av felfördelning när jag bär väskor och påsar. Det kan jag mycket väl tänka mig. Massage I need.

Leveransen från H&M kom idag. Ska nog behålla bara det ena byxparet, det andra satt... inte alls bra, och var alldeles för långa. Till och med med 10 cm klackar skulle byxbenen släpa i golvet! Har inte riktigt tittat efter hur de andra var längdmässigt, men det var inte ens nåt jag tänkte på när jag provade dem, så det är nog ingen fara. Cardiganen hade jag börjat tvivla på, men när den kom och jag tog på den, då kändes det så bra! Ska se om jag kan ta en bild i min fina spegel på mig själv och lägga upp. Hm, ska förresten se om jag också kan få upp lite bilder från den här säsongen snart!

Inga kommentarer: