lördag, januari 03, 2009

Stressen inombords byggs upp...

Det här fungerar inte. Jag får helt enkelt skita i en, och satsa på de andra två. Jag hinner inte plugga till tre, och det blir mindre stress på mig! På det här viset kan jag fokusera bättre på den där jättestora tentan... o_O Och så ska jag försöka hinna träffa alla personer som är hemma också... nä, det blir kanske inte av det heller...?

Utöver pluggstressen så är väl allt bra. Jobbade igår och gick till Indiska efter och rea-shoppade. En löpare (en duk alltså, typ), en fin vas som går i typ liknande stil som spegeln och några julkulor (de var jättefina!). Nu dröjer det nästan två veckor till nästa jobbpass! Ska försöka klämma in ett till innan mitt riktiga, behöver ett mellanpass så jag lär mig städningen ordentligt.

Inga kommentarer: