lördag, juli 19, 2008

Oj.

Har jag inte skrivit sen i tisdags? :O Kan bero på att jag jobbat. Tisdag och onsdag kom jag hem kvart i elva... Igår också, men det berodde på att jag träffade en kompis. Vicky är tillbaka i Sverige, jobbar på Siemens igen. Så vi träffades, gick en stund på stan, åt på Thai Coconut (som hon älskade fastän hon inte gillar thaimat! XD) och gick och såg Hancock på bio. Har varit på premiärer förut, men de har inte delat ut saker förut. De gav bort paraplyn, postrar och t-shirts. Jag var orolig att jag inte skulle hinna till bussen, men jag hade ju hela fem minuter kvar när jag kom till busshållplatsen :p Vi ska försöka träffas igen, om två veckor.

Håller på och försöker ladda upp fler bilder på Facebook. Lägger upp länkarna till alla albumen när det är klart, är på album tre just nu. Det har strejkat ganska mycket, den vill inte ladda upp mina bilder ibland, så det är därför det har tagit sån tid.

Planer för idag? Hm... Det är väl snarare massor av saker jag borde göra. Städa mitt rum, tvätta, stryka, söka jobb, jobba, plugga... The Neverending Story. Några av sakerna borde jag åtminstone ta itu med.

Inga kommentarer: