onsdag, juli 30, 2008

Nya tag

Nu ska jag börja lägga upp saker att sälja. Jag ska till Filippinerna nästa år om det så är det sista jag gör! :p

Sa till pappa att nu när jag ska betala hyra hemma (jag kommer verkligen inte undan den här gången :( så jag får gräva i andra fickor istället, därav denna utförsäljning) så tyckte jag att de kan ju lägga undan pengarna så att de kan följa med när jag gifter mig. "Det kanske vi gör ändå" var hans svar. Så det finns hopp om att jag slipper vara "ensam" från min sida! För som jag säkert sagt förut så är det en "överlämningsdel" under den del där jag går fram till altaret, och där involveras brudens föräldrar. Taskigt om de inte är där liksom... Visst, jag och mina föräldrar är väl kända för att bråka mycket och inte komma överens på någon punkt, men de är ändå mina föräldrar.

Inga kommentarer: