söndag, juli 13, 2008

Inte helt frisk än

Igår hade jag en vilodag. Sov och åt Ipren och Echinacea. Idag mår jag bra. Inte helt frisk, men nästan. Såg senaste Narnia-filmen igår med familjen och farbrors familj, så vi kom hem kanske.. halv ett? Kände mig ganska borta under kvällen, eftersom jag var sjuk, men uppenbarligen överlevde jag.

Idag var Anna här, satt och pratade, mycket trevligt att catcha upp! Pratade om resan (ja, jag ska berätta, men det blir i etapper. Inte just nu, jag är fortfarande lite bortdomnad i huvudet) och om relationer i allmänhet.

Folk har sagt till mig att de vill gå på bröllopet, och jag vill jättegärna ha er där! Det är bara ett litet krux... Michael vill gifta sig i Filippinerna. Och eftersom det är mycket billigare att gifta sig där än här verkar det vettigast just nu eftersom jag kommer få stå för i princip hela kalaset. Så om ni kan ta er dit blir jag naturligtvis jätteglad! Alla som tar sig dit får en roll i bröllopet! ;) (tro mig, i filippinska bröllop är det många platser som ska fyllas, skulle gärna se att några fylls av folk från min sida också!) Men annars så har jag tänkt att Michael och jag kan gifta oss i Sverige några år senare – det är ju mycket dyrare här. Men då har jag en klänning i alla fall :) Och då får ni se till att komma! :D

Inga kommentarer: