lördag, juli 19, 2008

Byta igen?

Den här bloggen börjar bli lite jobbig. Dels för att jag börjar bli trött på mig själv (haha), dels för att jag vill ha en ny inriktning. Jag vill börja om på ett nytt, fräscht, blankt blad. Jag vill fokusera på framtiden och nuet istället för det förflutna. Jag behöver ändra mig själv. Och jag vill nog bli mer privat. Så att bara vissa får läsa. The special ones. Och jag vill blogga på engelska igen. Jag vill just nu lägga fokus på roligt, som bröllopet! En bröllopsblogg! :D Det vore kul!

Och så insåg jag för 5 minuter sen att Högskolan i Borås har en massa roliga mode- och designutbildningar. Textilhögskolan :) Men hur gör jag då med Kemisk Biologi-utbildningen jag påbörjat och har 4 år kvar på?! :S De flesta i Borås verkar vara på 3 år, i alla fall de jag är intresserad av. Vi får se. Kanske kan man flytta dit istället för till Linköping när Michael kommer hit? ;p Kanske är det därför jag inte vill flytta till Linköping, jag är inte säker på utbildningen än. Det är trevligt, men inte roligt. Jag måste nog prata med Marianne Kratz.

Inga kommentarer: