lördag, juli 26, 2008

Jag är inte död :p

OK, OK, Sarah! :p Hm... då ska vi se. Ja, anledningen till att jag inte (orkat) uppdatera den här veckan är helt enkelt att jag jobbat på dagarna, varit ute hos farföräldrarna (eller, ja, de var inte där, men det var vi andra ^_^) på kvällarna och sovit extremt lite på nätterna. Jag har knappt haft tid att kolla min mail eller Facebook ens en gång! :S

Min farbrors familj har sovit över därute (hos farföräldrarna) och även mina föräldrar och min yngsta lillebror. Men att äta kvällsmat klockan tio, elva på kvällen, det är alldeles för sjukt sent för mig! Tror det kan varit därför ja inte mådde bra i nästan två dar sen, gick till och med hem tidigt från jobbet på grund av det, var så illamående! Men det var god mat! Att grillad kokt potatis kunde vara så gott, det visste jag inte!

Igår var vi och firade Sarah (se ovan :p), min brors flickvän och blivande sambo! :O Hon fyller snart (hur man nu definierar det, i det här fallet nästan 2 veckor tidigt ^_^) så vi gick på stan och åt på Five Tastes. Déo (en fd klasskamrat till dem) var faktiskt riktigt charmig, men han såg sådan ut också när jag såg honom när de tog studenten. Och sen lämnade (elaka) jag dem för att umgås lite med Anna (den utan tvilling XD), vi åkte hem till mig och åt popcorn och såg på film, Kingdom of Heaven.

Idag har jag pratat med Michael, han är ju så rar! Och min fästman, inte så konstigt om jag tycker det :p Lite kommunikationsproblem har vi fortfarande, men vi överlever nog :) Fick idag reda på att han tydligen verkligen gillar Hugo Boss-parfymen jag köpte till honom när jag åkte dit, han vill ha mer nästa år! Får köpa den större storleken och ha den ståendes i lägenheten till han kommer hit :) Blev glatt överraskad, för när jag var där så såg det ut som om han inte var så jätteförtjust i den, men han kanske ändrade sig...? Fast jag gillar den han har nu, vilket visade sig vara en Axe Bodyspray, måste kolla om den finns i Sverige också, då kan jag köpa den och spraya lite med när jag saknar honom! XD Mamma och pappa pratade lite med mig om Michael efter maten (när de hade fått i sig lite vin och likör :p). De är tydligen oroliga för att han utnyttjar mig för att han tror att jag är rik, och det kan jag förstå. Det är väl ni också. Och tanken har ju naturligtvis slagit mig också, speciellt i början av vårat förhållande. Men jag är lugn nu när vi träffats och lärt känna varandra bättre.

Och så var vi hos farföräldrarna idag också, de kom ju hem från USA inatt! Farfar var väldigt glad att se mig och Janne XD Pratade lite med dem om resan, men det känns som om jag inte fått tillräckligt med information från dem (vilket påminner mig om att jag inte skrivit så mycket om min resa än ;p). Funderar på att ringa min farbror (i USA, som de hälsade på) och prata lite och ge dem lite nyheter, de vet väl inte om min förlovning heller...

Så Sarah, är du uppdaterad nog nu? :p

1 kommentar:

Anonym sa...

det var en bra uppdatering tycker jag:P