lördag, april 26, 2008

The break-up

Mycket har hänt sen sist. Jag och Michael har gjort slut. Förra tisdagen. Det är dag 12 idag och jag mår fortfarande hemskt. Och ändå är jag i förnekelse. Hoppas på att han ska ta sitt sunda förnuft tillfånga... trots det han gjorde, och det han har beslutat. Tänker inte gå in på några detaljer här om vad som ledde till att vi gjorde slut, det är för smärtsamt, för humiliating och för personligt. Vet inte hur jag ska överleva utan honom, trodde verkligen att det skulle bli vi, att vi skulle gifta oss och skaffa egna barn... Jag som såg så fram emot att åka ner dit i juni! Jag mår så illa. Jag har gått ner en del dessa 12 dar - och ändå har jag tvingat i mig mat just för att jag inte ska tyna bort och må ännu sämre än jag redan gör. Har varit hemskt svårt att äta och sova och... ja, allt. Alla de här symptomen stämmer in på mig. Knappt varit i skolan sen vi gjorde slut heller, 2 dar den här veckan, och 1 dag förra veckan. Nu kommer jag aldrig få en liten Marilyn Mondelo... Ja, jag hade gått så långt som att planera barnnamn. Det där var inte det enda, men det jag gillade bäst. Tyckte det klingade bra... Fan, jag fattar inte vad som gick snett! Klandrar mig själv för det här, fastän alla (som vet vad som hände) säger att det inte är mitt fel. Men jag kan inte låta bli att tänka att vi kanske skulle varit ihop än om jag åkt ner redan i december...


Kommentarer:
Stackars ! :( Jag har nyligen haft det dåligt med pojkvännen och trodde det skulle leda till att vi också skulle göra slut. Jag känner som du, vill leva med honom i resten av mitt liv .. men nu verkar det ordnat sig så vi får hoppas på det bästa. Sköt om dig ! *kramar om*
Skrivet av StarOfUsA 2008-04-26 kl 18:10

Måste vara oerhört jobbigt. Många tankar till dig och hoppas du kan ta dig upp på fötter snart. Ta hand om dig!
Skrivet av Bokgalningen 2008-04-26 kl 18:09

Inga kommentarer: