onsdag, april 30, 2008

Dagen fortsätter...

Sitter i skolan. Eller, egentligen utanför C-huset, på några bänkar. Har varit hos kuratorn och gråtit i en timme, sen gick jag för att äta lunch, och nu sitter jag kvar här. Det blåser en del, men det är rätt skönt ändå - men bara för att jag har jackan på mig...

Mattelektionen börjar om en stund. Robert ska låna mig hans uppgiftsblock över långhelgen :) Jag ligger ju så mycket efter eftersom jag inte gått på matten i två veckor :S Typ 10 lektioner efter... Så får vi se hur mycket jag lyckas göra i helgen. Måste nog läsa grymt mycket i boken också, eftersom jag även missat många föreläsningar!

Hm, kanske skulle skriva lite vad som hände hos kuratorn. Vi talade naturligtvis bara om Michael... men vi pratar bara om sånt som jag redan vet om hur det är, och eventuella scenarior som kan hända. Hon försöker få mig att inse (precis som alla andra, och som jag redan vet) att på lång sikt, om jag inte får tag på honom, så kommer jag att må sämre. När jag egentligen behöver må bättre. Jag vet bara inte hur jag ska gå tillväga utan honom...

Inga kommentarer: