söndag, april 27, 2008

Jag flyttar?

Det här inlägget till och med det inlägg från 22 september 2007 kommer från min blogg på Metrobloggen. Gamla kommentarer läggs också in om de är relevanta.

Jag har länge tänkt att byta blogg, vilket är en av anledningarna till att jag inte skrivit här på två månader. Så jag håller dels på med mina egna hemsidor, som jag tänkt publicera med ett .Mac-konto, och dels så håller jag på att leta runt efter ett bra ställe som kan tillgodose mig med en bättre bloggfunktion. Har haft en del problem med Metro nämligen... Oroa er inte, jag lägger upp alla länkar till vart jag tar vägen sen! Tänkte också se om jag kan kopiera in tidigare inlägg, så att ni känner igen er någorlunda... Anyway, det ska bli en svensk och en engelsk version, och det som ska läggas upp är detta:

  • Min privata blogg
  • En modeblogg som är kopplad till mitt framtida företag
  • En privat hemsida, där jag bl.a. tänkt lägga upp de låtar jag hoppas ska bli klara och inspelade nån gång
  • En modehemsida kopplad till mitt framtida företag
  • En guide till Filippinerna

Och allt detta på både svenska och engelska :S Samtidigt som jag försöker skriva låtar... ja, så går det när man försöker hitta på saker att göra som inte ska få en att tänka på ex-pojkvännen... Inte för att det går så bra - låtarna handlar direkt eller indirekt om oss. Och han bor ju i Filippinerna. Äh, alla punkter har ju mer eller mindre med honom att göra! Som synes gick inte det här så bra. En annan sak som kanske märks är att jag fortfarande har svårt att sova. Vaknade innan halv fem idag :( Så jag har redan ätit frukost. Shit, det är söndag! Känns som lördag. Så går det när man har tenta på en lördag...

Inga kommentarer: