söndag, februari 17, 2008

ELLE-galaninspirerad

MODE Jag trodde för en vecka sen att jag missat ELLE-galan! Lyckligtvis såg jag sen att det visades idag, så jag såg på den :) Eller, ja, sammandraget i alla fall, för det var ju vad det var egentligen. Jag är fortfarande hemskt splittrad med vad jag vill göra, men jag kom på en lösning! Jag ska lära mig att sy :p Jag suger verkligen på det! ^_^ Men då får jag också en ny hobby samtidigt som jag kan få ut lite från min kreativa sida. Det där med stylist vet jag inte hur jag ska åstadkomma, men vi får väl se vad som händer.

LIVET Och så är det ju meningen att jag och Bella ska börja vårat band igen, så egentligen borde jag väl komma på material. Men just nu så behöver jag koncentrera mig på skolan. Och Snuttefilmen. Men jag vill inte jobba på Snuttefilmskravallen längre! Jag vill hoppa av, men jag antar att jag inte kan... Det är om mindre än 2 veckor, och jag misstänker att jag kommer antingen vara ännu mer deprimerad än vad jag är nu, eller gå omkring på moln, beroende på om Michael hör av sig. Jag väntar ju på att han ska få mina brev. Och med tanke på att han inte hört av sig på hur länge som helst känns det som det är megadepressionen som kommer vinna.

Inga kommentarer: