söndag, april 27, 2008

En ny början

Nu har jag börjat på en ny blogg igen. Jag tänkte jag skulle se om jag kunde lägga in (kanske inte alla, men de flesta) inläggen från tidigare bloggar så att jag har allt samlat. Detta blir nog bara på den svenska bloggen - det nya är att jag också har en engelsk blogg! Ska försöka att vara duktig och uppdatera oftare, och i dubbel upplaga. Usch vad jobbigt! :p

Håller också på med att göra hemsidor, en om mig, en om Filippinerna och en till mitt företag, som jag tänkte skulle försöka omfatta allt kreativt jag sysslar med - låtar och böcker, men framförallt styling, mode och design! Så denna blogg är givetvis direkt kopplad till min hemsida (som inte är klar än och är därför inte upplagd, men jag lägger upp länken så fort jag är klar!). Jag ska också starta en blogg som är mer inriktad mot mode - jag har länge känt att jag behöver ha en annan blogg för det, det känns som om bloggen är alldeles för splittrad annars. Kanske lägger jag upp en dagbok för våra semestrar i Filippinerna också, det kanske hamnar på guidehemsidan. Eller här. Vi får se.

Nu är det dags för second breakfast! Har varit vaken sen innan halv fem - har fortfarande svårt att sova på grund av uppbrottet med exet. Äta är inte heller lätt, jag blir hungrig och så, men har ingen aptit. Får tvinga i mig maten. Inte undra på att jag har gått ner flera kilon på mindre än två veckor. Hade jag inte tvingat i mig mat hade jag förmodligen tynat bort... Jag var duktig och åt lite förut, men det var flera timmar sen. Den här gången slipper jag äta själv i alla fall :)

Inga kommentarer: