onsdag, september 10, 2008

Dagens chocker

Vickade på min gamla högstadieskola idag, hade två klasser jag inte haft förut. Och när jag presenterade mig var det någon som sa "Är du Philips mamma?". OMG?!?!?! Hur gammal tror ni att jag är?!?!? (De var 14, by the way.)

Chock två. En av mina kollegor visade mig en bild från 200...7? När jag fortfarande var jättestor. Jag var verkligen stor. Jag blev jätteäcklad av mig själv. Anyway, poängen var ju inte mitt utseende, utan att på bilden så satt jag på andra sidan av den där fotbollsplanen och tog kort, och han ville ha de bilderna, så dem ska jag leta upp åt honom. Kanske idag? Kanske nu. Så skjuter jag lite ytterligare på labbrapporten :p

Oh, oh, Janne och Sarah kommer hem imorrn IGEN! :D:D:D Det är visst inte så ekonomiskt att flytta till Eskilstuna/Västerås, de åker ju hem hela tiden. Flytta hem igen, I say! Börja på Linköpings universitet med mig! ;)

Puss på er!

Inga kommentarer: