lördag, september 06, 2008

Nya skor!

Var på stan igår och köpte skor. Jenny följde med :D Det blev ett par svarta ankelboots (med rosettdetalj) och ett par bruna stövlar. Sååå snygga! Tack och lov att Jenny följde med, annars hade jag inte provat nåt annat än de som jag hade sett ut från början – hade nämligen sett ut ett par andra stövlar egentligen, men de var ju hemska att gå i! Och såg jättestora ut på vaderna... :S Even I make mistakes :p Som Clubmedlem i Din Sko hade jag ju också 10% rabatt på ett helt köp den här veckan! :D Priserna angivna nedan är dock det fulla priset. De var skitvarma och jättefodrade, jag kanske kan gå med de här hela vinterna också? För då behöver jag inte köpa några lurviga vinterskor, mina är ju sönder... :S

























Bruna stövlar från Din Sko. 499 kronor.

























Svarta ankelboots från Din Sko. 449 kronor.

Inga kommentarer: