tisdag, september 09, 2008

Fåglarna

Imorse kunde jag svära på att jag var med i en svensk remake av Hitchcocks Fåglarna. När jag var på väg till bussen svängde jag in på en gata som var helt smockfull av kajor! Vad gjorde de där? Var lite läskigt faktiskt...

Och sen har dagen varit konstig i övrigt. Min morbror och mormor har telefontrakasserat mig hela dagen. Och fastän jag smsat dem att jag är i skolan, så ringer de i alla fall! Och inte fattar de heller att de blir kopplade till telefonsvar. Och sen fick jag mail på Facebook från någon som påstod sig vara min halvmoster... Det verkade skumt. Vi får se vad hon svarat på mammas frågor, men det är möjligt att det är nån lurendrejare. Fast var hon fått namnet ifrån och våra namn ifrån, det är en bra fråga. Skumt I say, skumt.

Inga kommentarer: