fredag, april 24, 2009

Sova

Det är allt jag kan tänka på. Det enda jag i princip KUNNAT tänka på i några timmar nu. SÅ trött. Har dessutom satt upp ett mål: jag ska nå min idealvikt (eller den vikt jag önskar ha) innan årets slut. Har den här veckan börjat äta bättre, inte orkat tänka på det på sistone, och det har tyvärr märkts lite... :( Och det har redan märkts att jag ändrat mina matvanor, Evelina kommenterade igår att jag har gått ner i vikt – vilket jag faktiskt inte hade, det var bara midjemåttet som var mindre!

Varför jag vill gå ner i vikt? Dels för att jag väger för mycket, dels för att jag vill själv, spännande att se hur jag ser ut som smal, inte varit det sen jag var fem eller nåt... Jag vill se bättre ut, även om många av de jag känner nu inte tror att jag är speciellt överviktig, de tycker jag ser normal ut! Och så vill jag givetvis att Michael ska bli överraskad när han kommer hit ^_^

1 kommentar:

anna sa...

go rosie!