torsdag, april 02, 2009

Oh happy day

Föreläsningen var bra! Jag har så mycket idéer, vill verkligen förverkliga dem! Hoppas jag kan det. Har en massa idéer som inte rör jobb också, har börjat prata tågluff med Janne och Sarah efter sommarn, hoppas det inte är en massa obligatoriska grejer..! Och så har jag börjat titta på bostäder, funderar på att bo i ett kollektiv istället. Vilket jag varit inne en sväng på förut. Men det skadar ju inte att höra och kolla efter! Skulle vara skönt om jag kunde på nåt större ställe som jag inte behöver flytta från när Michael kommer hit, inte i början i alla fall! Eller åtminstone en billig etta :) Ska ringa runt i helgen, det här blir nog bra!

Oh no, kom precis på att pappa har inte köpt patroner till skrivaren... Crap. Måste ju skriva ut!!!

Inga kommentarer: