torsdag, april 30, 2009

Akuten! :D

Jag ska på fest ikväll :) Kommer bli lite mysko, för jag kommer såvitt jag vet bara känna en enda person på förfesten och eventuellt kravallen också o_O Alla andra jag känner ska till Uppsala eller göra något annat. De ska i alla fall inte till Akuten-kravallen.

Och inte har de ringt från Vikarieförmedlingen heller :( Orkar inte åka in till Linköpingsjobbet, jag har en massa ärenden att göra och samtal att ringa innan jag åker in till festen, så kanske borde göra det också. Och en jobbarkompis har praktik här, så vi har faktiskt pratat om att äta pizza idag! Den du, Sarah! ;p

Men jag måste ringa runt efter lägenhet idag (började maila runt igår) och även fixa en frisörtid. Ska se om jag kan få tag på Michael också... ringde igår när jag kom hem, klockan var visserligen över midnatt där då, men han har ju sagt att han vill att jag ringer nån gång elva, halv tolv, och det är ju inte så stor skillnad. Och så svarar han och det visar sig att han sover och han ska börja jobba klockan fem på morgonen. Och så bråkar vi lite och jag blir sur och lägger på. Det är den korta versionen. Kanske drar den långa sen...

Inga kommentarer: