måndag, april 20, 2009

Bloggtorka!

Förhoppningsvis är den över snart :p

Skolan började igen idag. En aning ångest över allt. Att plugga till tentor går inte så bra när man är sjuk. Gick inte på den ena och misstänker att jag kuggade den andra :(
Jobbade tre dagar förra veckan på Bingon, det var typ det bästa som hände. Jobbade igår, och har sån träningsvärk(!) i sätesmuskeln idag så det är inte sant! Har aldrig varit med om nåt liknande efter en dag då jag faktiskt INTE tränat... o_O

Har även pratat med Michael idag. Bråkat om vilka tider vi ska prata, för han tycker att jag kan ringa fem, halv sex på kvällen svensk tid, men jag är ju oftast inte hemma då, går ju i skolan... Dessutom så svarar han ju bara om han har graveyard shift, för annars så sover han den tiden. Så jag klagade och han klagade och vi kom ingen vart. Det lät i alla fall som om han ska till banken och sen till konsulatet imorrn! YAY! :D Äntligen, som jag har tjatat... och längtat, givetvis! :) Det har ju gått snart ett år sen jag var där, kan inte fatta att tiden går så snabbt!

Inga kommentarer: