torsdag, juni 18, 2009

Och nu då?

Jag var på stan med Anna och Frida efter jobbet, som sagt. Köpte en ny ram till en bild på mig när jag är liten bebis som jag ska ta med när jag flyttar. Jag köpte också lite hårspray och hårmousse, en ny nagelfil och nagellack som jag ska ta på mig imorrn :) Nån häftig lila färg, hoppas den blir fin på! Tänkte köpa lite nageldekorationer också, men det blev inget idag. Det får bli en annan dag. Var och tittade lite i andra butiker också men KÖPTE INGA KLÄDER! :O Anna och Frida blev så chockade, de undrade om jag var sjuk :p Den Rose de känner shoppade kläder hela tiden ^_^

Nu är jag hemma i alla fall, och har hunnit få i mig en kycklingsallad och sett lite på TV. Mina föräldrar har somnat i soffan och jag måste nog gå ut med Caesar... Sen kanske man ska sova? What else is there to do? Lilla Åtvid har inte mycket att erbjuda känns det som...

Inga kommentarer: