lördag, juni 13, 2009

Aj aj :(

Usch usch, min migrän kom ju tillbaka på onsdagskvällen och hade inte släppt när jag vaknade på torsdagsmorgonen, så jag stannade hemma :( Inga tentor för mig den dagen! o_O Mörklade hela övervåningen och gick omkring med solglasögon inomhus!

Igår slutade min yngsta lillebror 9an, så vi firade med en massa mat som vi brukar göra i den här familjen och jag har FORTFARANDE ont i magen. Inte bra, inte bra. Han har förresten följt med min andra lillebror upp till Eskilstuna, så nu är jag ensamt "barn" i huset.

Idag har jag träffat en massa vänner från gymnasiet som jag inte träffat på ett år, det var mycket trevligt :) Vi fikade/lunchade (jag drack grönt te och åt inget, min mage var elak) och sen pratade vi och sen gick vi till Karamello och Bosses Glassbar (jag åt mangoglass), några drack mer te och slutligen gick vi till Five Tastes och åt kebab! Sen gick jag, jobbar ju imorrn och var riktigt trött. Och jag har fortfarande ont i magen :(

Inga kommentarer: