torsdag, februari 14, 2008

Ska jag eller ska jag inte?

STUDENTLIV Jag borde väl egentligen. Men är det nån idé att gå på en tenta som jag med största sannolikhet kommer kugga på? Jag har seriously knappt pluggat. Och det är inte helt mitt fel, faktiskt, jag har varit så j***a deprimerad och allmänt nere och har inte orkat med någonting! Omtentan är i så fall i juni - vilket är helt okej med tanke på att jag inte har någon omtenta i juni än :p Känns så dumt att skjuta på det bara. Men om jag ändå inte kommer gå... Aja, vi får se. Jag har väl typ sagt att om jag kommer upp imorrn, så går jag. Jag har faktiskt inte mått hundra på sistone. Det känns som förstadium till min yrsel, det är ganska knäppt. Och ganska så jobbigt också för den delen. Oh well, nu ska jag panika lite till :p

Inga kommentarer: