måndag, juli 06, 2009

Vad tiden går!

Jag har jobbat som en liten... myra..? Ehm, jag har i varje fall endast varit ledig lördagar. Och jag har inte många lediga dagar i juli, men jag fick lite tråkiga nyheter idag på ena jobbet (mammas jobb), att det jag gör inte räcker så at jag kan fortsätta när mamma kommer tillbaka från semestern. Hade räknat med att jobba med henne en vecka, så det var tråkigt. Å andra sidan har jag fått fler pass på bingon! Inte under de roligaste omständigheterna, en arbetskamrat blev inlagd på sjukhuset och ska genomgå en operation :( Så, vad ska jag göra dessa extra dagar som jag blev ledig? Ska se om far kan hjälpa mig packa och flytta nån dag :)

Vad mer har hänt sen jag skrev sist? Jo, våran ena sköldpadda blev sjuk och gick bort. Jag grät i flera dagar (inte konstant, men när hon dog grät jag i ett par timmar) och jag begravde henne i torsdags, dagen efter hon dog. Medan jag grävde hittade jag flera stenar som jag sedan la ovanpå hennes grav, och då insåg jag att de bildar ju en sköldpadda! Ska se om jag kommer ihåg att lägga upp en bild på det sen!

Inga kommentarer: